نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی معدن,ماشین آلات و تجهیزات

نمایشگاه بین المللی معادن سنگ، سنگ، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه به عنوان بزرگ ترین رخداد صنعتی_تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت سنگ های تزئینی و معدن سنگ برپا می گردد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعتقرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی معدن,ماشین آلات و تجهیزات تهران در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟

دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی معدن,ماشین آلات و تجهیزات تهران به مدت 4روز در تاریخ 28تا 31 تیر ماه  امسال (1397)در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد شد. 

یکی از مهم‌تریم کارهایی که شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند انجام دهند این است که غرفه خود را به بهترین شکل طراحی کنند تا بتوانند بازدید کنندگان این نمایشگاه را به سوی خود بخوانند و نتایج مطلوبی نیز از شرکت در آن بگیرند. داشتن یک غرفه با طراحی خاص می‌تواند در میان انبوه شرکت کنندگان در این نمایشگاه، توجه بازدید کنندگان را جلب کند. به ویژه اگر شما محصولی برای ارائه نداشته باشید و تنها بخواهید خدمات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید باید بتوانید با یک طراحی خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب کنید، در غیر این صورت آنها از کنار شما مانند غرفه‌های دیگر نمایشگاه خواهند گذشت. همان طور که می‌دانید نمایشگاه بزرگ است و زمان بازدید از آن محدود و بازدید کنندگان ترجیح می‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر می‌خواهید با شرکت در این نمایشگاه به اهداف خود دست یابید، پیشنهاد ما به شما شرکت غرفه سازی رایکا است. شما می‌توانید با اطمینان همه امور طراحی، ساخت غرفه سازی خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی معدن در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.