ساخت غرفه های نمایشگاهی را به بهترین ها بسپارید

شاید با حضور در نمایشگاه های  مختلف برگزارشده در پایتخت مانند نمایشگاه بین المللی الکامپ و .. نوع غرفه های آن و رنگ های خاص آن شما را جذب خود کرده باشد .غرفه هایی که انواع و اقسام برند های نام آشنایی نظیر شاتل ، ایرانسل ، بازار و ..برای ارائه محصولات  و یا کسب کار خود از آن ها استفاده می کنند .ممکن است با دیدن رنگ های جذاب ، طرح های شاد این غرفه ها مشتاق باشید تا سازنده غرفه سازی را بشناسید .قبل از هرچیز ابتدا بدنیست مختصری در مورد غرفه سازی بدانید .غرفه سازی شاخه ای از دکوراسیون داخلی محسوب می شود که به دلیل کمبود زمان ساخت و موقتی بودن آن مانند اجرا در نمایشگاه نسبت به دکور محدودیت دارد و شاخه های مختلفی از قبیل غرفه با چوب ، پارتیشن و سایر سازه های پیش ساخته دارد.برندی که قصد معرفی آن را داریم شرکت غرفه سازی رایکا است.این شرکت که در کارنامه تخصصی   خود ساخت غرفه نمایشگاهی  بازار ،موئسسه آموزشی کندو و بسیاری دیگر را دارد ،از برترین  سازنده های غرفه های نمایشگاهی در تهران است ،



برند رایکا خدمات متنوعی اعم از طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ، مجری تبلیغات در کیوسک های هوشمند ، کامپیوتر های All in one  ، و ساخت تجهیزات نمایشگاهی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی بلند در راستای رسیدن به جایگاه برترین برند غرفه سازی برداشته و همواره مشتریان ارزشمند خود را همراهی نماید.تیم حرفه ای رایکاسازان علاوه براینکه خود به اجرای غرفه و طراحی دکوراسیون نمایشگاهی برای سایر برندها می پردازد هرساله خود نیز در نمایشگاه های مختلف تهران شرکت کرده و محصولات متنوع و پروژه های انجام شده خود را نیز به بازدید کننده گان ارائه می نماید .اگرعلاقه مند به آشنایی بیشتر با گروه تولیدی رایکا باشید می توانید تقویم نمایشگاه بین المللی تهران را در وب سایت این شرکت به آدرس    www.rayka.designدنبال کرده و بادیدن نمونه کارهای این شرکت بیشتر اطلاعات کسب نمایید. خلاقیت ، نو آوری ، استفاده از متدهای جدید طراحی ،تحویل سریع و به موقع غرفه از جمله مواردی است که میتواند در انتخاب رایکا به عنوان بهترین غرفه ساز نظرتان را جلب نماید.

چگونه با شرکت در نمایشگاه و ساخت غرفه نمایشگاهی به یک برند تبدیل شویم ؟

 غرفه نمایشگاهی
طبیعتا با شنیدن نام نمایشگاه اولین چیزی که به ذهن انسان می خورد غرفه است . غرفه های نمایشگاهی اساسی ترین و مهمترین بخش حضور شما در نمایشگاه است . پس باید منحصر به فرد و خاص باشد . چرا که غرفه در حقیقت دفتر کار شما محسوب می شود و در جایگاه خود بیانگر ذهنیت، برند، فعالیت و شخصیت کسب و کار شما در نمایشگاه به حساب می آید .
طراحی خاص غرفه نمایشگاهی و فعالیت های صورت گرفته در آن توسط بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان شما را به یک برند تبدیل می کند . غرفه و غرفه سازی نمایشگاهی برای هر شرکت و تجارتی همانند جامه ای است که مدیریت آن کسب و کار بر تن دارد، به همان اندازه ای که باید دقیق، برازنده، زیبا و هوشمندانه باشد نشان دهنده شخصیت والاتر و باهوش تر مدیریت را به نمایش می گذارد . اما در این راستا نکته مهم و قابل توجهی که وجود دارد این است که غرفه سازی نمایشگاهی باید در همسو و هم جهت با کسب و کار شما باشد تا بتواند شما را سریعتر به اهدافتان برساند .

ساخت غرفه نمایشگاهی
یکی از مهمترین ارکان شرکت در نمایشگاه ساخت غرفه نمایشگاهی است به همین منظور است که قبل از ساخت غرفه با دقت بیشتری اهداف شما و شرکت شما جهت شرکت در نمایشگاه بررسی می شود و بر مبنای اهداف شماست که غرفه سازی شکل می گیرد . به جز طراحی، مصالح و مواد و نحوه ساخت غرفه دارای اهمیت بالایی ست .

به شکل کلی امروزه حضور در نمایشگاه های گوناگون از روش های توسعه تجاری محسوب می شود . بدین ترتیب بسیاری از افراد اعتقاد دارند که استفاده از ابزارهایی مانند ساخت غرفه نمایشگاهی نقش موثری در ایجاد اعتماد و توسعه تجارت ایجاد می کند. بنابراین باید گفت که جهت حضور موفق در یک نمایشگاه بین المللی و فروش و تاثیر گذاری بالا در میان بازدید کنندگان با استفاده از طراحی غرفه نمایشگاهی خاص و کمک از متخصصان و مشاورین این امر حاصل می گردد.

طراحان ساخت غرفه های نمایشگاهی با آشنایی کامل از تجهیزات و متریال ساخت غرفه ، طراحی غرفه های نمایشگاهی، مواد و مصالح مورد نیاز، دکوراسیون داخلی ، ترکیب فضاها، پانورها، بافت رنگ و ..... اقدام ساخت و دیزاین کامل غرفه های نمایشگاهی می کنند.غرفه های نمایشگاهی به دلیل نمایش کالاهای ویژه و خاص و حضور هم فکران و مخاطبان تجاری و گردهمایی همکاران نقش بزرگی در جذب مخاطب و فروش شما دارد. طراحی و متریال ساخت غرفه بسیار مهم بوده و ساخت و دیزاین آن مناسب با نوع و هدف عرضه صورت می گیرد. این طراحی به شکلی است که برای مخاطبان بسیار تاثیر گذار است. طراحی غرفه ارتباط مستقیمی با جذب افراد دارد و هرچه این طراحی متناسب تر باشد، نوع فعالیت شرکت و تبلیغات شما بهتر و تعداد بازدید کننده ها از غرفه شما بالاتر می رود. طراح غرفه باید بتواند متریال ساخت غرفه نمایشگاهی را بشناسد. داشتن ایده خلاقانه در ساخت غرفه بسیار با اهمیت است. از دیگر مسائل مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی عواملی چون نور، رنگ، فرم، صدا است. برای مثال شکل غرفه می تواند متناسب با نوع کالا و یا خدمات ارائه شده باشد. رنگ های بکار رفته در غرفه باید با یکدیگر و نوع آرم شرکت هماهنگی داشته باشد. همه این عوامل نقش زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت و جذب مخاطب توسط طراحی مناسب غرفه را از رایکا بخواهید.
 
اجاره تجهیزات نمایشگاهی
مسلما هر نمایشگاه به اقلام و تجهیزاتی نیاز دارد که تامین کننده اهداف نمایشگاه و رفاه حال بازدیدکنندگان است.
نمایشگاه می بایست محتویات خود را در یک سطح عقلانی در دسترس قرار دهد و آن ها را از کانالهای حساس مختلفی برای بازدید کننده حاضر نماید. نمایشگاه در حقیقت باید شامل تجربیات قشرخاصی برای آنان که بی تجربه اند و از محتوای آن آگاه نیستند؛ باشد.
همچنین در نظر گرفتن فضایی برای بازی کودکان و تجهیزات اورژانسی در طراحی نمایشگاه حائز اهمیت است.
اجاره تجهیزات نمایشگاهی شامل اقلامی است که در نمایشگاه ها برای نمایش محصولات، استفاده برگزار کنندگان و غرفه داران یا کاربردی بازدید کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.
اجاره تجهیزات نمایشگاهی را می توان به دسته های مختلف زیر تقسیم بندی نمود:
مبلمان و میز صوتی و تصویری دکوراسیون داخلی (اعم از پارتیشین ها و ویترین ها، قفسه ها، کفپوش ها) ابزارآلات تزیینی ابزار نورپردازی، وسایل رفاهی (آب سردکن، یخچال، نیمکت، چای ساز و ..) وسایل تبلیغاتی و اداری وسایل ارتباطی (بلندگو تلفن و ...)


 
 جهت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت www.rayka.design مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید .

22145606-021

22145569-021

09124457720

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

این نمایشگاه شامل عرضه کالاهای متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان است که در آن هر چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی و انواع کالا‌ها و صنایع مختلف نوزادان و کودکان در دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
در این نمایشگاه جدیدترین کالا‌ها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان، اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل‌های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک، وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد، نشریات، شرکت‌های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک و انواع اسباب بازی‌ها ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا‌ها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، مهم‌ترین اهداف برگزاری" هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.
نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟
نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران به مدت چهار روز در تاریخ 15 تا 18 شهریور امسال (1397) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین ‌المللی تهران مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
یکی از مهم‌تریم کارهایی که شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند انجام دهند این است که غرفه خود را به بهترین شکل طراحی کنند تا بتوانند بازدید کنندگان این نمایشگاه را به سوی خود بخوانند و نتایج مطلوبی نیز از شرکت در آن بگیرند. داشتن یک غرفه با طراحی خاص می‌تواند در میان انبوه شرکت کنندگان در این نمایشگاه، توجه بازدید کنندگان را جلب کند. به ویژه اگر شما محصولی برای ارائه نداشته باشید و تنها بخواهید خدمات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید باید بتوانید با یک طراحی خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب کنید، در غیر این صورت آنها از کنار شما مانند غرفه‌های دیگر نمایشگاه خواهند گذشت. همان طور که می‌دانید نمایشگاه بزرگ است و زمان بازدید از آن محدود و بازدید کنندگان ترجیح می‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر می‌خواهید با شرکت در این نمایشگاه به اهداف خود دست یابید، پیشنهاد ما به شما شرکت غرفه سازی رایکا است. شما می‌توانید با اطمینان همه امور طراحی، ساخت غرفه سازی خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد  در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد. 

نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی معدن,ماشین آلات و تجهیزات

نمایشگاه بین المللی معادن سنگ، سنگ، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه به عنوان بزرگ ترین رخداد صنعتی_تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت سنگ های تزئینی و معدن سنگ برپا می گردد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعتقرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی معدن,ماشین آلات و تجهیزات تهران در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟

دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی معدن,ماشین آلات و تجهیزات تهران به مدت 4روز در تاریخ 28تا 31 تیر ماه  امسال (1397)در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد شد. 

یکی از مهم‌تریم کارهایی که شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند انجام دهند این است که غرفه خود را به بهترین شکل طراحی کنند تا بتوانند بازدید کنندگان این نمایشگاه را به سوی خود بخوانند و نتایج مطلوبی نیز از شرکت در آن بگیرند. داشتن یک غرفه با طراحی خاص می‌تواند در میان انبوه شرکت کنندگان در این نمایشگاه، توجه بازدید کنندگان را جلب کند. به ویژه اگر شما محصولی برای ارائه نداشته باشید و تنها بخواهید خدمات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید باید بتوانید با یک طراحی خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب کنید، در غیر این صورت آنها از کنار شما مانند غرفه‌های دیگر نمایشگاه خواهند گذشت. همان طور که می‌دانید نمایشگاه بزرگ است و زمان بازدید از آن محدود و بازدید کنندگان ترجیح می‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر می‌خواهید با شرکت در این نمایشگاه به اهداف خود دست یابید، پیشنهاد ما به شما شرکت غرفه سازی رایکا است. شما می‌توانید با اطمینان همه امور طراحی، ساخت غرفه سازی خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی معدن در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد. 

نمایشگاه ملی صنایع دستی

در این نمایشگاه ۱۹۰ غرفه با حضور هنرمندان صنایع دستی از ۳۱ استان کشور برپاست و هنرمندان به ارائه محصولات خود در زمینه های مختلف گلیم، گبه، سفال، شیشه، دارایی بافی، شعربافی، زیورآلات سنتی، حصیربافی و دیگر رشته های صنایع دستی می پردازند.
بخشی از این نمایشگاه به خانه ایرانی اختصاص یافته. در این غرفه به مخاطبان نشان داده شده که چطور در چیدمان خانه های خود از صفر تا صد می توانند از فرآورده‌های دستی ایرانی استفاده کنند.
همچنین در این نمایشگاه برای نخستین بار غرفه ای به مُد ایرانی اختصاص داده شده تا مخاطبان با انواع پارچه های ایرانی چون شعربافی و دارایی بافی که از آن برای دوخت انواع مانتو بهره برده شده، آشنا شوند

نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟

بیست و نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران به مدت چهار روز در تاریخ 3 تا 9 شهریور امسال (1397) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین ‌المللی تهران مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
یکی از مهم‌تریم کارهایی که شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند انجام دهند این است که غرفه خود را به بهترین شکل طراحی کنند تا بتوانند بازدید کنندگان این نمایشگاه را به سوی خود بخوانند و نتایج مطلوبی نیز از شرکت در آن بگیرند. داشتن یک غرفه با طراحی خاص می‌تواند در میان انبوه شرکت کنندگان در این نمایشگاه، توجه بازدید کنندگان را جلب کند. به ویژه اگر شما محصولی برای ارائه نداشته باشید و تنها بخواهید خدمات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید باید بتوانید با یک طراحی خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب کنید، در غیر این صورت آنها از کنار شما مانند غرفه‌های دیگر نمایشگاه خواهند گذشت. همان طور که می‌دانید نمایشگاه بزرگ است و زمان بازدید از آن محدود و بازدید کنندگان ترجیح می‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر می‌خواهید با شرکت در این نمایشگاه به اهداف خود دست یابید، پیشنهاد ما به شما شرکت غرفه سازی رایکا است. شما می‌توانید با اطمینان همه امور طراحی، ساخت غرفه سازی خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه ملی صنایع دستی در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد.