نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

این نمایشگاه شامل عرضه کالاهای متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان است که در آن هر چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی و انواع کالا‌ها و صنایع مختلف نوزادان و کودکان در دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
در این نمایشگاه جدیدترین کالا‌ها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان، اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل‌های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک، وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد، نشریات، شرکت‌های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک و انواع اسباب بازی‌ها ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا‌ها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، مهم‌ترین اهداف برگزاری" هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.
نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟
نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران به مدت چهار روز در تاریخ 15 تا 18 شهریور امسال (1397) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین ‌المللی تهران مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
یکی از مهم‌تریم کارهایی که شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند انجام دهند این است که غرفه خود را به بهترین شکل طراحی کنند تا بتوانند بازدید کنندگان این نمایشگاه را به سوی خود بخوانند و نتایج مطلوبی نیز از شرکت در آن بگیرند. داشتن یک غرفه با طراحی خاص می‌تواند در میان انبوه شرکت کنندگان در این نمایشگاه، توجه بازدید کنندگان را جلب کند. به ویژه اگر شما محصولی برای ارائه نداشته باشید و تنها بخواهید خدمات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید باید بتوانید با یک طراحی خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب کنید، در غیر این صورت آنها از کنار شما مانند غرفه‌های دیگر نمایشگاه خواهند گذشت. همان طور که می‌دانید نمایشگاه بزرگ است و زمان بازدید از آن محدود و بازدید کنندگان ترجیح می‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر می‌خواهید با شرکت در این نمایشگاه به اهداف خود دست یابید، پیشنهاد ما به شما شرکت غرفه سازی رایکا است. شما می‌توانید با اطمینان همه امور طراحی، ساخت غرفه سازی خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد  در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.