نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید. گشایش های اخیر در حوزه ی بین الملل و اراده ملموس دولت تدبیر و امید، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره ی بزرگترین مشتریان بالقوه این حوزه می باشد، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فن آوری را بیش از پیش فراهم نموده و انتظار می رود در دوره آتی نمایشگاه الکامپ فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند .

نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟

نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران به مدت چهار روز در تاریخ 6 تا 9 مرداد امسال (1397) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین ‌المللی تهران مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
یکی از مهم‌تریم کارهایی که شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند انجام دهند این است که غرفه خود را به بهترین شکل طراحی کنند تا بتوانند بازدید کنندگان این نمایشگاه را به سوی خود بخوانند و نتایج مطلوبی نیز از شرکت در آن بگیرند. داشتن یک غرفه با طراحی خاص می‌تواند در میان انبوه شرکت کنندگان در این نمایشگاه، توجه بازدید کنندگان را جلب کند. به ویژه اگر شما محصولی برای ارائه نداشته باشید و تنها بخواهید خدمات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید باید بتوانید با یک طراحی خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب کنید، در غیر این صورت آنها از کنار شما مانند غرفه‌های دیگر نمایشگاه خواهند گذشت. همان طور که می‌دانید نمایشگاه بزرگ است و زمان بازدید از آن محدود و بازدید کنندگان ترجیح می‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر می‌خواهید با شرکت در این نمایشگاه به اهداف خود دست یابید، پیشنهاد ما به شما شرکت غرفه سازی رایکا است. شما می‌توانید با اطمینان همه امور طراحی، ساخت غرفه سازی خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه بین المللی الکامپ در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.