نمایشگاه فناوری و نوآوری تهران (INOTEX)

نمایشگاه فناوری و نوآوری تهران (INOTEX) نمایشگاه مهم و برجسته تکنولوژی در منطقه خاورمیانه محسوب می شود. این نمایشگاه با تاکید بر فناوری به بعنوان کاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری بعنوان بکارگیری ایده‌های نوین فعالیت می کند. با توجه به فقدان نمایشگاههای بین‌المللی مناسب در کشور که در برگیرنده تمامی حوزه‌های فناوری باشد، نمایشگاه اینوتکس از سال١٣٩٠ با همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری و سفارت ج.ا.ایران در روسیه در کشورمان برگزار شده است. در پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ایران، بیش از ۱۲۰ شرکت توانمند فناور از ۲۰ کشور دنیا و ۶۰ شرکت از ایران، آخرین دستاوردها و نوآوری های فناورانه خود را در حوزه های فناوری رسانه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نفت، گاز و پتروشیمی، اتوماسیون صنعتی و سیستم های هوشمند، بیوتکنولوژی و تجهیزات پزشکی، فناوری نانو، انرژی های نو و تجدید پذیر، و هوافضا، به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه فناوری و نوآوری تهران

نمایشگاه فناوری و نوآوری تهران در چه تاریخی و کجا برگزار می‌شود؟
پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری تهران به مدت سه روز در تاریخ 14 تا 16 تیر ماه  امسال (1397)در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران دایر خواهد شد. 
این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 9000 مترمربع و بیش از 350 غرفه برپا خواهد شد و پیش بینی می شود 1000 نفر غرفه دار و بیش از 4000 نفر بازدیدکننده در این نمایشگاه گردهم آیند. همچنین چندین رویداد مختلف تجاری و ترویجی در این نمایشگاه برگزار خواهد شد و بخش‌های متنوعی برای عرضه فناوری‌ها و کسب و کارهای نوپای کشور دایر می شود.
یکی از مهم‌تریم کارهایی که شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند انجام دهند این است که غرفه خود را به بهترین شکل طراحی کنند تا بتوانند بازدید کنندگان این نمایشگاه را به سوی خود بخوانند و نتایج مطلوبی نیز از شرکت در آن بگیرند. داشتن یک غرفه با طراحی خاص می‌تواند در میان انبوه شرکت کنندگان در این نمایشگاه، توجه بازدید کنندگان را جلب کند. به ویژه اگر شما محصولی برای ارائه نداشته باشید و تنها بخواهید خدمات خود را به بازدید کنندگان معرفی کنید باید بتوانید با یک طراحی خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب کنید، در غیر این صورت آنها از کنار شما مانند غرفه‌های دیگر نمایشگاه خواهند گذشت. همان طور که می‌دانید نمایشگاه بزرگ است و زمان بازدید از آن محدود و بازدید کنندگان ترجیح می‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر می‌خواهید با شرکت در این نمایشگاه به اهداف خود دست یابید، پیشنهاد ما به شما شرکت غرفه سازی رایکا است. شما می‌توانید با اطمینان همه امور طراحی، ساخت غرفه سازی خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید کارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و کمک به شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه فناوری و نوآوری تهران (INOTEX) در سال‌های گذشته بهترین پیشنهادات را به شما خواهند داد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.